تفاوت بین شلوار بوتکات و شلوار دمپا

در ابتدا باید بگوییم که شلوار بوتکات همان شلوار دمپا گشاد است ولی با وجود شباهت های نزدیکی که این دو مدل باهم دارند ، گروه نگارش رخت میخواهد چند مورد جزئی ولی مهم تفاوت بین شلوار بوت کات و شلواردمپا را برای شما مطرح کند.

شلوار بوتکات چیست؟

مدل بوتکات روی کمر، باسن تا زانوها حالت تنگ و راسته است؛ اما از زانوها به پایین گشاد می شود و به صورت زاویه دار می ایستد، شلواربوتکات در اندازه فاق های بلند و کوتاه طرفدارهای زیادی دارد.

 این شلوار برای افراد قدبلند که فرم پاهایشان قلمی و کشیده است، مناسب است. این مدل برای استایل های روزمره ، مهمانی ، دانشگاه ، انواع دورهمی ها مخصوصا همراه با کت جین همرنگ انتخاب بسیار جذاب و فوق العاده به حساب می آید.

Description: C:\Users\Pc\Downloads\F4DE140F-474E-4C9E-9F7C-864B58A48AFA-550x550h.jpeg

همچنین بخوانید: تفاوت شلوار مام فیت و مام استایل

شلوار دمپا چیست؟

اگرچه شلوار دمپا همان شلوار بوتکات است اما تفاوت کوچکی درمیزان گشادی قسمت پایین زانو و زاویه‌دار بودن  و دمپا گرد آن است . شلوار بوتکات و هم شلواردمپا مدل کمرهایشان ساده است و از پارچه های جین کشی به کار میرود.

Description: C:\Users\Pc\Downloads\C59CEBC3-B55F-441D-90E3-55D7C018DD4A-550x550h.jpeg

انواع شلوار بوتکات

شلواربوتکات جین اسپانیش

شلواربوتکات جین پایین دوخت

شلوار بوتکات پارچه ای

شلوار بوتکات کراپ

شلوار بوتکات فاق کوتاه  

شلوار بوتکات فاق بلند

ست کردن شلوار بوتکات

برای ست کردن شلواربوتکات علاوه بر کفش های پاشنه بلند ، میتوانید با کفش های تخت هم استایل کنید اما لازم است موارد زیر را هم در نظر بگیرید تا یک استایل شیک و بسیار زیبا داشته باشید

1_ اگر شما جزو کسانی هستید که اندام کوچک و چثه ریزی دارید، بهتر است از سبک‌های چاکدار استفاده نکنید.  ولی بازهم اگر خواستید که این سبک مورد علاقه‌تان است، ترجیحا شلوار بوت کات با چاک‌های کوتاه را انتخاب نمایید.

2_ برای مهمانی و مجالس انتخاب رنگ تیره مناسب‌تر و شیک‌تر است   

3_ ست کردن با  لباس‌های آزاد و بلند با شلوارهای بوت کات  میتواند شما جذاب تر کند و یکی از بهترین استایل‌هایتان شود

برای دیدن انواع شلوار بوتکات کلیک کنید